Subotnje radionice za decu

articles-1-umetnicke-radionice

Subotnje radionice se organizuju od kraja oktobra do kraja aprila.

Na njih se deca naknadno prijavljuju.

Ne naplaćuju se dodatno, uslov je da se rate redovno izmiruju.

One ne predstavljaju neodvojivi deo kursa, deca koja ne dolaze na njih nemaju problema u praćenju redovnih časova i napredovanju u jeziku.

S jezičkog aspekta, deca vežbaju da traže šta im treba, da zamole, da pitaju. Na umetničkim radionicama da bi dete iseklo papir, mora da traži: Scissors, please. Od starijeg deteta očekujemo: Give me scissors, please. Od onih koji još bolje vladaju engleskim, insistiramo na: Can I have those scissors please?

Na časovima kuvanja deca manje govore, jer su angažovana drugom vrstom aktivnosti, ali su izloženi engleskom jeziku koji nije uobičajeni deo jezika u učionici. Na primer, prošle godine pravili smo Plum Dumplings (knedle sa šljivama) na času kuvanja. I to ovako izgleda. Detetu se kaže: Go to the kitchen and bring flour. Drugom detetu se kaže: Go to the kitchen, open the fridge and bring four eggs. I tako svako dete dobija zadatak šta da donese na radni sto u učionici. Potom im se daju instrukcije: Break an egg into the blue bowl. To su reči koje ne koristimo, bar ne često, na redovnim časovima.

Na časovima naučnih eksperimenata, najviše se govori. Od dece se očekuju predviđanja. Will this sharpener sink or will it float? Nastavnik zbraja, Two children say it will float, four say it will sink. Nakon eksperimenta, uvek se postavlja pitanje, Why? Why did the sharpener sink? Because it is heavy.

Pored jezičke koristi, subotnje radionice su ništa manje značajne za razvoj detetove ličnosti, podsticanje dobrih osobina kao što su strpljenje, pažljivo slušanje, koncentracija i saradnja sa drugima.